Potpisan Ugovor o dodjeli bespovratnih sredstava

Poduzeće MEGA DRVO d.o.o. potpisalo je Ugovor o dodjeli bespovratnih sredstava za projekt:

 

Optimizacija poslovnih procesa uvođenjem inovativnih IT rješenja - KK.03.2.1.19.0009, po pozivu na dostavu projektnih prijedloga - Poboljšanje konkurentnosti i učinkovitosti MSP kroz informacijske i komunikacijske tehnologije (IKT) - 2.

 

Kratak opis projekta

Projekt će se realizirati kroz 3 komponente koje su usmjerene na unaprjeđenje kvalitete i ekonomičnosti poslovnih procesa korištenjem IKT oprema i to:

  1. aktivnost unaprjeđenja procesa administrativno-logističkog upravljanja u poduzeću
  2. aktivnost unaprjeđenja procesa proizvodnje u dijelu koji se odnosi na projektiranje proizvoda
  3. aktivnost unaprjeđenja procesa vizualizacije i prezentacije projektnih rješenja kupcima
  4. Prva komponenta (aktivnost unaprjeđenja procesa administrativno-logističkog upravljanja u poduzeću) odnosi se na sljedeće:

1.1. uvođenje suvremenog ERP rješenja koje će prijavitelju omogućiti poboljšanje praćenja stanja zaliha te gotovih proizvoda i robe kao i izradu sadržajno kvalitetnih analiza proizvodnje i

kalkulacija uz mogućnost usklađivanja s financijskim stanjem i praćenja stanja potraživanja i dugovanja u realnom vremenu bez potrebe za angažiranje vanjskog knjigovodstva u tom dijelu

poslovanja

1.2. uvođenje aplikativnog rješenja evidencije radnih naloga kojim se omogućuje praćenje radnog procesa pojedinog radnika

  1. Druga komponenta (aktivnost unaprjeđenja procesa proizvodnje u dijelu koji se odnosi na projektiranje proizvoda) obuhvaća:

2.1. uvođenje profesionalnog CAD program za crtanje u 2D i 3D koji služi za mjerenje, kotiranje i izvlačenje mjera iz projekta te je namijenjen primarnom projektiranju elemenata konačnog

proizvoda. Uvođenje navedenog rješenja će omogućiti izravnu suradnju s projektantima uređenja prostora jer se projektiranje prostora odnosno rješenja opremanja prostora primarno

temelje na izradi nacrta (projekata) u formatima koje koriste CAD programi, a koji trenutno nisu dostupni prijavitelju.

2.2. implementacija sustava za praćenje i označavanje dijelova koji će omogućiti da se kod izrade (izrezivanja) pojedinog elementa isti može označiti posebnom naljepnicom koja sadrži sljedeće podatke: dimenzije, način kantiranja, način bušenja i sl. što skraćuje vrijeme planiranja, organiziranja te poboljšava učinkovitost, smanjuje greške i sl.

2.3. program za vizualiziranje i razradu elemenata koji služi detaljnoj razradi i projektiranju elemenata konačnog proizvoda za potrebe proizvodnje putem CNC strojeva . Uvođenje navedenog rješenja će omogućiti veću preciznost i brzinu te u dijelu smanjiti utjecaj ljudske pogreške na proizvodni proces.

  1. Treća komponenta (aktivnost unaprjeđenja procesa vizualizacije i prezentacije projektnih rješenja kupcima) obuhvaća uvođenje aplikativnog rješenja koje omogućuje crtanje u 3d i vizualiziranje elemenata. Uvođenje navedenog rješenja će omogućiti kvalitetniju i jasnu prezentaciju projektnih rješenja kupcima te olakšati usklađivanje potreba i zahtjeva kupaca s mogućnostima proizvodnje.

Vezano uz sve tri komponente pribavit će se i odgovarajuća kompatibilna hardverska oprema i to:

  1. kao podrška aplikativnim rješenjima unaprjeđenja administrativno-logističkog procesa poslovanja

1.1. standardna uredska stolna računala s perifernim uređajima (monitori, tipkovnice, miševi, printeri i sl.)

1.2. periferni uređaji (RFID) za evidenciju radnih naloga

1.3. mrežno-komunikacijska oprema

  1. kao podrška aplikativnim rješenjima unaprjeđenja procesa proizvodnje u dijelu koji se odnosi na projektiranje proizvoda

2.1. stolna računala visokih grafičkih performansi s perifernim uređajima (monitori, tipkovnice, miševi, printeri i sl.)

2.2. industrijski tableti

2.3. periferni uređaj (printer) za izradu evidencijskih naljepnica

3.kao podrška aplikativnim rješenjima unaprjeđenja procesa vizualizacije i prezentacije projektnih rješenja kupcima

3.1. prijenosna računala

3.2. tableti

 

Cilj projekta je povećanje konkurentnosti i to prije svega implementacijom tehnoloških/softverskih rješenja i kupovinom IT opreme što će omogućiti daljnji rast i razvoj poslovanja te praćenja i mogućnosti odgovora tržišnim trendovima i zahtjevima poslovnih partnera i kupaca.

Ukupna vrijednost projekta iznosi 352.450,00 kuna od čega su ukupni prihvatljivi troškovi 350.250,00 kuna dok udio bespovratnih sredstava iznosi 241.672,50 kuna.

Razdoblje provedbe projekta je od 30. 01.2020. godine do 30.11.2020. godine.

Očekivani rezultat projekta je nabavljen ERP, nabavljena IT oprema i softverski programi što će izravno doprinijeti povećanju prihoda od prodaje, porastu zapošljavanja u poduzeću, unapređenje poslovnih procesa te povećanje privatnog ulaganja koja odgovaraju javnoj potpori poduzećima, a sve kroz posljedično povećanje kvalitete proizvoda i usluga, povećanje produktivnosti u svim segmentima poslovanja, fleksibilnije isporuke kupcima i odnosi s poslovnim partnerima, bolja organizacija rada u proizvodnji i na terenu te smanjenje operativnih troškova.

 

Osoba zadužena za kontakt

Siniša Drk, sinisa.drk@megadrvo.hr tel: 00385 40 328 044, mob: 00385 98 802 511

 

Strukturni fondovi

Operativni program konkurentnost i kohezija 2014.-2020

 

Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj.

Sadržaj publikacije / emitiranog materijala isključiva je odgovornost subjekta MEGA DRVO d.o.o.

hrCroatian
en_USEnglish hrCroatian